Müügitingimused

www.ellielarsen.ee kodulehe (edaspidi Veebipood) omanik on Ellie Larsen OÜ (registrikood 14556623) asukohaga Tartu maakond, Tartu, Vabriku 14, 50409 , ellielarseneesti@gmail.com.

Veebipoel on õigus igal ajahetkel Müügitingimusi muuta. Muudetud tingimused avaldatakse Veebipoe kodulehel www.ellielarsen.ee ning need jõustuvad koheselt pärast avaldamist. Veebipoodi kasutades ja selle kaudu tellimusi esitades on klient nõustunud Veebipoe müügi- ja privaatsustingimustega.

 

Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ostmisel.

Teave toote kohta on esitatud Veebipoes vahetult toote juures.

Veebipoes müüdavate toodete ning lisateenuste hinnad on märgitud toodete juurde.

 

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, pärast seda tuleb tellimuse vormistamiseks täita nõutud andmeväljad ja valida toote kättesaamiskoht. 

Kättesaamiskohtadena on valikus Eestis ja Baltikumis: Omniva pakiautomaadid ja kullerid. Euroopa: kuller.

Lisaks on võimalik tooteid kätte saada esinduspunktis Tartus Vabriku 14.

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

-Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

-Läti: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor

-Leedu: Swedbank, SEB, Luminor

Kliendiga võetakse ühendust pärast tellimuse vormistamist ja makse sooritamist ühe tööpäeva jooksul.

Pangalinke ja krediitkaardimakseid pakub Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Ellie Larsen OÜ-l puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Arveldamise valuuta on Euro (€).

Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Kohaletoimetamise tingimused

Kaupu saadetakse üle Eesti.

Kättesaamiskohtadena on valikus Eestis ja Baltikumis: Omniva pakiautomaadid ja kullerid. Euroopa: kuller.

Lisaks on võimalik tooteid kätte saada esinduspunktis Tartus Vabriku 14.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti kuni 14 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine üldjuhul kuni 30 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

Taganemise õigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Tellimuse puuduste ilmnemisel või kauba kvaliteediprobleemide korral tuleb koheselt võtta ühendust klienditoega taasesitatavas vormis (ellielarseneesti@gmail.com), kirjeldades võimalikult täpselt esinenud probleemi ning lisades vajadusel näitlikustavad pildid.

Kauba tagastamise kulud kannab Veebipood.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile ellielarseneesti@gmail.com või helistades telefonil: 55606675.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipoe isikuandmete vastutav töötleja on Ellie Larsen OÜ. Veebipoe maksete haldamiseks edastatakse vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.

E-maili aadressi ja telefoninumbrit võidakse kasutada otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-maili jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata aadressile ellielarseneesti@gmail.com või helistada telefonil +372 5560 6675.

Kõik kliendikaebused lahendatakse koostöös kliendiga personaalselt.

Kui klient ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Samuti on kliendil õigus pöörduda Tartu Maakohtusse.

etEstonian
Ostukorv
Ostukorvis ei ole tooteid!
Jätka ostlemist